Högtryck i Jönköping



Det var helt smällfullt på föreläsningen i Jönköping i måndags. Konferenspersonalen ställde in extra stolar i omgångar. Trots det fick några stå upp ut med väggarna för att få plats. Egentligen spelar storleken på publiken ingen roll När jag kör så har jag fokus på att leverera så mycket jag kan för dem som är där oavsett om det är 10, 100 eller 1000-tals personer.

Just det där när de ställer in extra stolar däremot gör att jag får lite extra feber. Det är väl något slags fåfänga som får sig en dos. Jag vet inte. Roligt är det i alla fall. Just den här dagen hade jag ett filmteam på plats. Inser att jag behöver en ny film. De som ligger på youtube är snart tre år gamla och det har hänt en hel del sedan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0