Mindful90 - Dag 10 Genombrott

Har nu provat en spännande kombination av mindfullness och mental träning som jag tycker är makalöst bra.
När det gäller mindfullness så är jag fortfarande nybörjare men mental konditionsträning är jag en fena på. Nu när jag är inne i Mindfull90 projektet har jag egentligen inte tränat mental träning alls.

Igår blev jag däremot sugen på den gemla träningen varför jag efter min 10 minutare körde 15 minuter mental träning. En spännande kombination helt klart. Det som slog mig efter att ha kört en sådan kombination var hur väl den mentala träningen fungerade. Jag hade avgjort lättare att gå in i det mentala rummet. Min förmåga att visulisera och styra tanken var radikalt mycket starkare.

Gjorde samma pass idag på morgonen och fick samma makalösa resultat. Känns som en optimal kombination att .
Det fina är att det säkert går att åstadkomma ett lika kraftfullt resultat med SM-X träning och mindfullness. Detta skall undersökas helt klart. :) Har redan tagit ett gäng viktiga kontakter. Det skall bli spännande att se utfallet.

Trackback
RSS 2.0