Atle Johansen föreläser

 
Min gode vän Atle Johansen bjöd med mig på ett uppdrag han körde igår i Borås. Det passade min kalender utmärkt så det gjorde jag. Genom åren har jag sett mängder av föreläsningar. Dels för att det ger så himla mycket. Man får liksom en ny pusselbit med sig från varje föreläsning man går på. Sedan är det förstås spännande att studera de andra i branschen. Vad de pratar om och hur de lägger fram sina budskap.
 
Efter fem år i branschen så har jag dessutom fått en hel del kompisar bland kollegorna. Atle är en av de som jag uppskattar mycket. Tycker att han har en väldigt genuin förmåga att säga saker på. Dessutom är han en väldigt bra kompis off-stage. Det finns en hel del divor där ute men Atle är inte en av dem.
 
Det var skönt också att sitta i publiken för en gångs skull. Vilken lyx att komma och bli serverad en massa klokheter som någon har lagt ner 1000 tals timmar på att paketera för att leveransen skall bli så magisk och meningsfull som möjligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0