MålBILd!



Det känns viktigt för mig att ha en svensk bil eftersom jag arbetar, mestadels i alla fall, för företag i Sverige. Jag har en enorm tro på att handla lokalt och regionalt. Läs gärna inlägg http://jespercaron.blogg.se/2010/april/saab-9-3x.html

I början av året satte jag upp som mål  att vi skall byta bil i år. Numera sitter det bilder på Saab 9-3 överallt. Det är så häftigt med målbilder hur det sätter igång processer inombords. Jag menar, egentligen är det bara en bil, men arbetsmoralen jag får av att tänka på målet är helt ovärderlig. Det fina är att när jag lämnar ungarna på dagis så står det en Saab på parkeringen. Jag blir med en gång superladdad. Om jag inte vaknat till innan dess så är jag garanterat vaken efteråt.

Hur triggar du dig för att må och prestera bättre?
Hur skapar du laddning för att uppnå dina mål?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0