Smygsemester...



Denna sommaren är verkligen helt annorlunda mot vad somrar brukar vara. Jag har nämligen helt frivilligt avstått från att umgås väldigt mycket med den här coola tjejen



En tuff brud i cowboy förpackning.



Den här sköna killen har jag heller inte sett så mycket av periodvis.



Jag har däremot en hel del bilder på saker som övriga familjen gjort så jag vet att de inte har haft tid att sakna mig så mycket. :)



Den här kvinnan har jag också sett lite av live...

Jag är så grymt tacksam däremot att hon har ställt upp på mig den här sommaren. Amore... :)
Utan henne hade jag aldrig kunnat genomföra två av mina drömprojekt. Ett av dem var att färdigställa och producera ett helt nytt program på engelska. Det blev en utbildning på CD i försäljning som är hela fem timmar lång. Det känns så coolt att vara färdig. En kompis Cathy som jag arbetar med som kommer från England gav mig jättemycket ros för min engelska. Det kändes riktigt skönt. I did it! (Det är engelska och betyder: fasen vad stolt jag är... hehe)

Det andra projektet var att ta fram helt nytt pedagogiskt material till Dansforum och elisabeth Wolf. Det är alltid helt magiskt att få sitta ner och fokusera på kreativt arbete. Att dessutom ha en nära kontakt med Elisabeth är oerhört stort. Läs gärna följande inlägg om detta:

http://jespercaron.blogg.se/2010/august/fardig.html

I alla fall så har jag hunnit med och smyga in ett par kul saker med familjen. Vi har varit på Liseberg fem gånger i år exempelvis. Något som hela familjen gillar :) Har dessutom varit noggrann med att få de små ögonblicken med hela familjen. En strategi som verkligen skapar stor effekt. Det spelar ingen roll hur mycket fokus du har på annat. Får du bara in de små ögonblicken av kärlek, omtanke och lycka så funkar det. På måndag börjar semestern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0